fredag 29. mai 2026
fredag 22. mai 2026
fredag 8. mai 2026
VI HAR TO SPRÅK, BROR
vi har to språk, bror
i det ene
(det usaklige)
er vi brødre
fordi vi begge
er guds barn
i det andre
(det saklige)
er det like naivt
å kalle oss brødre
som å påstå
at det finnes håp
eller overhodet noe
som kan kalles hellig
i det ene
(det usaklige)
er vi brødre
fordi vi begge
er guds barn
i det andre
(det saklige)
er det like naivt
å kalle oss brødre
som å påstå
at det finnes håp
eller overhodet noe
som kan kalles hellig
Abonner på:
Innlegg (Atom)


